حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

اصلاح طلبان روشنفکر و تمجید از اسرائیل

در کارنامه درخشان اصلاحطلبان ایران همه نوع شاهکاری دیده میشود،از توطئه برای کودتای مخملی و اقدام جهت براندازی نظام گرفته تا سعی در کنترل رهبری با لوایح دو قلو و توهین به مقدسات و ......


یکی از این شاهکار ها که در اواخر ریاست جمهوری محمد خاتمی رخ داده،تعریف و تمجید از رژیم کودک کش صهیونیستی ست، البته جای تعجب نیست که اسرائیلی که به جنایاتش معروف گشته این چنین دل از برخی اصلاحیون برده باشد.

سال 1383 که لهستان با اعزام تیم های تخصصی به اوکراین زمینه های انقلاب نارنجی را فراهم کرده بود،رامین جهانبگلو که در مطلب روشنفکران ماسون زده بدان پرداختیم،از سوی صندوق آلمانی مارشال (که مسئولیت مهیا کردن شرایط انقلاب رنگی در ایران را بر عهده داشت و در سال 88 آن را آزمایش کرد) به ورشو اعزام شد و با الکساندر کواشیفنسکی ؛ رئیس جمهور لهستان و یرژی بوژک ؛ نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

همه افتخارات رئیس جمهور لهستان ،در خدماتش به ایالات متحده و اسرائیل خلاصه میشد،بزرگترین خوشحالی اش،عضویت در پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) و حضور بیش از 2500 سرباز لهستانی در جنگ امریکا و عراق بود(بخوانید اشغال عراق).


کفاشیفنسکی سیاست بوش پسر برای جنگ علیه تروریسم را می ستود و این جنگ طلبی را وظیفه کشور های متمدن میدانست. به دوستی با اسرائیل بیش از همه چیز،مباهات می کرد برای همین بخش مهمی از دیدار الکساندر کواشیفنسکی با رامین جهانبگلو؛ مامور مخملی براندازی نظام ایران در مدح و ستایش اسرائیل گذشت،بخش هایی که نشریه مشترک مرکز بین المللی گفتگوی تمدن ها و دفتر پژوهش های فرهنگی ،آن را با اشتیاق منشر کرد.


پیام فضلی نژاد در کتاب شوالیه های ناتوی فرهنگی مینویسد: مرکز گفتگوی تمدن ها که بلافاصله پس از شروع ریاست جمهوری محمد خاتمی در سال 76 و به دستور وی تاسیسی شد یکی از سه نهان اصلی تئوریزه کردن مباحث براندازی نرم و فروپاشی از درون نظام جمهوری اسلامی ایران بود.


این مرکز به همراه دفتر پژوهش های فرهنگی که به طور غیرقانونی و با دستور مستقیم عطا الله مهاجرانی (وزیر فرهنگی دولت خاتمی و متواری به آغوش دشمنان) تاسیس شد، در نشریه ای مشترک که فصلنامه پل فیروزه نام داشت ،ویژه نامه ی سفر رامین جهانبگلو به لهستان به عنوان یک روشنفکر ایرانی منتشر کرد.


در این فصلنامه آمده که:

اسرائیل بسیار پویاست و دارای امکانات فراوان و قدرت بالقوه اقتصادی ست. دولت اسرائیل باید حق وجود داشته باشد،تمام صداهایی که میگویند و اشاره میکنند که یهودی ها هیچ حقی برای زندگی در آنجا(فلسطین) را ندارند،قابل توجیح نیست. (رامین جهانبگلو / گفتگو با الکساندر کواشیفنسکی ،رئیس جمهور لهستان / ترجمه فروغ کوکبی ،فصلنامه پل فیروزه ،ویژه لهستان ، پاییز 1383 ،شماره 13)


در ادامه رئیس جمهور لهستان از دیگر روابط ویژه اش با اسرائیل و دوستی نزدیکش با زنی صهیونیست به تام لیونی که وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر قدس بود ،گفت.(گویا دوست دخترش بوده !!!)


این گفتار ها برای رامین جهانبگلو شنیدنی بوده و عقیده ای مشترک را بازمیتاباند ، چرا که یکسال بعد،جهانبگلو در برابر منتقدان هولوکاست ایستاد و در روزنامه اسپانیایی ال پائیس،دکتر محمود احمدی نژاد،رئیس جمهور وقت ایران را به دلیل پیشنهاد تحقیق و پژوهش پیرامون ادعای کشتار میلیونی یهودیان به فحش کشید. آزادی بیان است دیگر....البته آن مرد که کابوس صهیونیست ها بود دیگر رفته....


نکته بسیار مهم در این دیدار آن بود که رئیس جمهور لهستان اصلاح طلبان ایرانی را ستود و سیاست آنان را مقدمه گسترش روابط دیپلماتیک با لهستان دانست،به طوری که جهانبگلو ذوق زده شد و از او خواست که بگوید چگونه میشود تجربه لهستان(در انقلاب رنگی) که به اوکراین انتقال یافته و انقلاب نارنجی را پدید آورده در ایران هم استفاده شود(!) و شرایط کودتا و انقلاب رنگی را در مهد 7000 ساله نیز فراهم آورد.


همان کودتایی که سال 88 قرار بود نظام را سرنگون سازد ولی با بصیرت مردم ، انقلاب سبز در جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نبرد.


والسلام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد