حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

اثبات شیعه نبودن اللهیاری و یاسر الحبیب

هوالحکیم


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِی السِّلْمِ کَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ ﴿بقره 208﴾

اى کسانى که ایمان آورده اید! همگى در صلح و آشتى در آیید! و از گامهاى شیطان ، پیروى نکنید، که او دشمن آشکار شماست.

در این پست قصد نداریم کسی را تکفیر کنیم و بگوییم که ما شیعیان راستین و حقیقی هستیم بلکه میخواهیم علماً و عقلاً و طبق روایات و قرآن اثبات کنیم کسانی که سعی در وحدت شکنی و نافرمانی از این فرمان صریح خداوند و اهل بیت را دارند نمیتوانند شیعه ی واقعی باشند.
روزانه بیش از 50 کشته ، ده ها انفجار و عملیات تروریستی در کشور های شیعی و سنی باعث شده که دیگر برایمان عادی شود شنیدن این گونه خبر ها.

درمان این درد بزرگی که به جان امت اسلامی افتاده تنها در وحدت است،وحدتی که در قرآن و روایات و سنت اهل بیت آمده،آیا امثال اللهیاری و یاسرالحبیب این آیات و روایات را ندیدند تا به حال؟ یا دیده اند و ندیده گرفتند؟؟؟

مستر همفر در خاطراتش مینویسد: از جمله نکاتی که وزارت مستعمرات بریتانیا تاکید داشت که آن را جهت تضعیف مسلمانان به کار بریم، ایجاد تفرقه و برپایی آتش اختلافات قومی و مذهبی بین مسلمانان بود.(در مورد خاطرات آقای همفر در آینده مفصل بحث خواهیم کرد)

اکنون پس از گذشت حدود 300 سال از آن روزگار در همین انگلیس و آمریکا شبکه هایی مستقر اند که در جهت همان سیاست ها قدم بر میدارند و متاسفانه عده ای را جذب افکار افراطی خود نموده اند.
بی پروا به صحابه و خلفای اهل سنت و همسر پیامبر(ص) دشنام میدهند و خود را پیرو علی(ع) میدانند. علی این گونه بود؟
از علی(ع) غیرتی تر و شیعه تر شده اند، امیر مومنان به خاطر وحدت مسلمانان 25 سال سکوت کرد و برای حفظ اسلام زمانی که همسرش سیلی خورد ، دم نزد و امروز آنان که خود را شیعه ی او میدانند درست بر خلاف او عمل میکنند. او منادی وحدت بود و اینان منادی برائت.

خداوند در قرآن میفرماید:

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ ﴿آل عمران 103﴾

  و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید و نعمت‏خدا را بر خود یاد کنید آنگاه که دشمنان [یکدیگر] بودید پس میان دلهاى شما الفت انداخت تا به لطف او برادران هم شدید و بر کنار پرتگاه آتش بودید که شما را از آن رهانید این گونه خداوند نشانه‏هاى خود را براى شما روشن مى‏کند باشد که شما راه یابید.

حال چگونه یک شیعه به خود اجازه میدهد که بر خلاف قرآن عمل کند و جهت تفرقه و پراکندگی مسلمانان بکوشد؟

امیرالمومنین علی(ع) فرمود: نمیدانم و نمیبینم کسی را از خود حریص تر و پایبند تر بر حفظ وحدت و هماهنگی رسول الله(ص).(نهج البلاغه ترجمه ی دشتی ص 619)

امروز برخی که خود را افضل از تمام علمای معاصر و گذشته شیعه میدانند(اللهیاری) حریص ترین افراد بر تفرقه و چند پارگی امت رسول الله اند.

امروز که امت اسلامی احتیاج دارد که با وحدت بر مشکلات فائق آید و در یک جبهه مقابل دشمن حقیقی بایستد،شبکه های اهل بیت(ع) و فدک در تلاش اند که این جبهه را بشکنند و آن را دو دسته کنند و به جان هم بیاندازند.

جالب است که این شبکه ها 3 نقطه مشترک دارند: 1- اقامت در انگلیس و آمریکا 2- ایجاد تفرقه بین مسلمین و توهین به مقدسات اهل سنت 3- توهین علیه مقامات جمهوری اسلامی که منادی وحدت مسلمین اند.

چگونه میتوان افراد مذکور را شیعه نامید حال آنکه شیعه یعنی مانند سلمان قدم به قدم مانند علی(ع) عمل کردن نه درست خلاف سیره او.

رسول الله(ص) فرمودند: وحدت،رحمت است و تفرقه عذاب (کنزالعمال حدیث 20242 - پیام پیامبر ترجمه فارسی ص 555)

امیرالمومنین علی (ع) فرمودند: اگر نادان خاموشی میگزید ، مردم دچار اختلاف نمیشدند(بحار ج 78 ص 81)

امام صادق(ع) صراحتا فرمودند: نماز خواندن با اهل سنت در صف اول مانند تیز کردن شمشیر در راه خداست. (حدائق الناظرة ج11 ص 71)
همین حدیث را مقایسه کنید با سخنان اللهیاری که میگوید: اهل سنت نمازشان باطل است چرا که وضویشان اشتباه است و دست را هنگام نماز به حالت بسته نگه میدارند. کسی که رسما بر خلاف حدیث امام صادق(ع) سخن میگوید ؛ چگونه میتواند ادعای پیروی از مکتب او را داشته باشد؟

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِی السِّلْمِ کَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ ﴿بقره 208﴾

اى کسانى که ایمان آورده اید! همگى در صلح و آشتى در آیید! و از گامهاى شیطان ، پیروى نکنید، که او دشمن آشکار شماست.

خداوند فرمود: هرکس در جهت اختلاف مومنان بکوشد،از گام های شیطان پیروی کرده،یعنی پیرو و شیعه ی شیطان است ، نه شیعه ی علی(ع). (شیعه به معنای پیرو است)

از هر لحاظ که مینگرم نمیتوانم بپذیرم که امثال اللهیاری و یاسرالحبیب مدافعان حقیقی حریم تشیع و اهل بیت هستند،قابل پذیرش نیست که اینان که در خون شیعیان کشته شده شریک اند و رسما بر خلاف قرآن و روایات و سنت و سیره اهل بیت عمل میکنند و به همسر پیامبر تهمت فاحشگی و بی حیایی میزنند،مسلمان باشند.
آخر میدانید مسلمان معرفت دارد، مسلمان هم بر دختر پیامبر غیرت دارد و هم بر همسر پیامبر ، مسلمان میکوشد که اسلام را حفظ کند بدون کوتاه آمدن از اصول. مسلمان منطق دارد و تعصبی برخورد نمیکند و با مباحث علمی ، احساسی برخورد نمیکند. مسلمان به فکر مسلمان است که اگر نباشد طبق حدیث رسول الله (ص) مسلمان نیست.

بشنوید از آقای رائفی پور راجع به جریان افراطی شیعه


والسلام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد