حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

توحید بدون ولایت علی و اولادش

توحید رکن اصلی ادیان ابراهیمی ست که اسلام نیز به تبع کمال خود در بین دیگر ادیان ، بر روی آن تاکید ویژه ای دارد.
در کتاب شریف قرآن هیچ گناهی بدتر و سخیف تر از شرک نیست،چرا که مشرک اصل اول ادیان ابراهیمی را نقض کرده است ، یک رباخوار مسلمان صد البته گناه بزرگی را مرتکب شده اما باز هم مسلمان است و شاید تنها گناهش همین باشد که البته جنگ با خدا گناه کمی نیست،اما یک مشرک از ربا خوار هم بدتر است چرا که از مشرک هر عملی بر می آید.
البته قصد من توجیح ربا خواری نیست،تنها یک مثال بود.
  ادامه مطلب ...

قتلگاه اسرائیل

در مطلب پایان مدارا با یهود نابودی اسرائیل را در کتب روایی ، قرآن و تورات بررسی کردیم....در این پست به طرز نابودی این رژیم جعلی میپردازیم...


تا کنون در مورد دیوار های حائل که رژیم صهیونیسیتی به دور خود کشیده چیزی شنیده اید؟؟

آیا میدانید در قرآن و تورات هم به این دیوار ها اشاره شده؟؟؟

آیا میدانید که همین دیوار ها مرز نابودی این قوم پیمان شکن هستند؟؟؟

ادامه مطلب ...

یهود شناسی به بهانه نقد سخنان آقای یونسی

چندی پیش آقای یونسی؛معاون رئیس جمهور در امور اقلیت ها در شیراز مطالبی را بیان فرمودند که البته واکنش برخی صاحب نظران از جمله آقای عبدالله شهبازی را هم به همراه داشت.

بحث پیرامون نماد شیر و خورشید و کورش و یهودیان آزاده شده و حکومت بنی اسرائیل(!!!) ایشان تقریبا نشان داد که ایشان اطلاعات تاریخی ناقص و ضعیفی دارند.

روز بعد از سخنرانی ایشان به تبع کنجکاوی همیشگی ام متن این سخنرانی را در پیدا کرده و مطالعه نمودم.

ایشان در بخشی از سخنرانی خود گفتند:یهودیان ساکن در ایران از خلط مبحث یهودیت و صهیونیزم رنج برده و میبرند. این دو موضوع از هم جداست. بسیاری از یهودیان ضد صهیونیزم اند و حتی امروز حکومت بنی اسرائیل هم در نسل جدید به آنچه نسل جوان ایران درباره همزیستی و اصلاح طلبی میگوید نزدیک شده است.


عجیب آنکه در همین چند جمله ایشان چه شاهکار ها که نکردند... 

ادامه مطلب ...

صهیونیزم،ستون خیمه ی سیاسی امریکا

یکی از عمده مشکلات سیاسی کشور ما،نداشتن شناخت درباره امریکا و غرب است. سیاسیون ما ، حالا اگر نگوییم همه شان،میشود گفت اکثرشان شناخت کافی نسبت به امریکا را ندارند، بله شناختی ندارند،چون میبینیم که چگونه مواضع خود را بیان میکنند و حرفهایی میزنند که انسان را ناامید میکنند.

برای شناخت بیشتر کشوری که ادعا میشه قراره دیگه از این به بعد دشمنی ها رو کنار بذاره و حقوق ایران رو محترم بشماره و دیگه ایران هراسی نکنه ، باید ساختار و سیستم سیاسی اش رو بررسی و آنالیز کرد....سیستم سیاسی ایران که مشخص هست،سیستم سیاسی ایران بر پایه ولایت فقیه و مواضع فقهی ست و تصمیمات سیاسی اون رو رئیس جمهور با نظارت رهبری ، و در پاره ای از موارد با فرمان مستقیم رهبری و با هماهنگی رئیس جمهور گرفته و عنوان میشه.
ادامه مطلب ...

دشمنان جبرئیل

از جمله خصلت های یهود دشمنی و کینه شان نسبت به حضرت جبرئیل فرشته مقرب الهی ست. شاید کمی مضحک و البته باور نکردنی باشد اما عین حقیقت است.


میدانیم که یهودیان قبل از بعثت پیامبر به شمال مدینه نقل مکان کردند تا پیامبر موعود از بین آنها باشد،اما زمانی که مشخص شد خاتم انبیاء از نسل اسماعیل(ع) است نه از اسحق (ع) نژاد را بر عقیده ترجیح داده و از پذیرش حق سر باز زدند... این جماعت که به بهانه جویی معروف اند،یکی از علل این رخداد را عملکرد جبرئیل میدانند!!!


آنها میگویند: خداوند به جبرئیل فرمود که به ابراهیم بگوید: اسحق(ع) را قربانی کن تا نسل وی گسترش یابد و پیامبر موعود از نسل اسحق(ع) زاده شود اما جبرئیل خیانت کرده و به ابراهیم گفت که اسماعیل را قربانی کن!!!!

ادامه مطلب ...

حضرت یحیی از حسین(ع) میگوید

از جمله شواهد حقانیت تشیع اشاره مستقیم به اهل بیت(ع) در کتب عهدین میباشد.

در این پست به به اشاره به سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در کتاب انجیل متی میپردازیم.

تا کنون حدود 120 انجیل پیدا شده که هیچ کدام انجیل اصلی نمیباشد،اناجیل چهارگانه طبق نظر بزرگان مسیحی نزدیک ترین اناجیل به انجیل مسیح میباشند.

نکته ای که قابل اهمیت است این است که این کتب با وجود تحریف های بسیار باز هم از گفتن حق بازنماندند و به نوعی سند حقانیت اسلام وتشیع بودند و هستند.

ادامه مطلب ...

انستیتو بروکینز و فتنه ی 88

در اینکه وقایع سال 88 ، یک فتنه کاملا برنامه ریزی شده بود،هیچ شکی نیست،البته طرفداران حزب تعصب و زبان نفهمی اصلاح طلب هنوز هم زیر بار نمیروند!!!


انستیتو بروکینز یکی از مراکز بررسی و تحقیقات استراتژیک امریکا و وابسته به جناح دموکرات ها میباشد.

میتوان گفت که از نظر مدیریت استراتژیک وقایع سال 88 تماما حاصل فعالیت های این موسسه بود...

آدرس اینترنتی این موسسه www.brookings.edu میباشد.

البته در صورت سرچ عبارت brookings در گوگل آدرس این سایت در سطر اول تایج گوگل ظاهر خواهد شد.


در این مطلب به ارائه اسناد در مورد این موضوع خواهیم پرداخت....

  ادامه مطلب ...

ولایت فقیه و جریانی انحرافی

هرگاه بحث از ولایت فقیه میشود ، همه فکرشان میرود سمت این مسئله که ولایت فقیه توجیح جمهوری اسلامی ست برای وجود خودش.....همه فکر میکنند اسلام با ولایت فقیه سازگاری ندارد و به قولی اینها در آورده های ذهن بنیان گذار انقلاب است!!


اما اگر بخواهیم رک و بی پرده بگوییم باید این طور بگوییم که ولایت فقیه مبحثی سیاسی نیست ، البته با سیاست رابطه مستقیم دارد چرا که نوع حکومت سیاسی را تعیین میکند اما در اثصل موضوعی ست دینی و مذهبی...


اکثر قریب به اتفاق کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند،استدلال های ناقص و خنده داری دارند که با بحثی چند دقیقه ای همه اش بر باد می رود اما استدلال های قائلان به ولایت فقیه آن قدر محکم و قانع کننده است که باید شیطان بود تا بتوان آن ها را رد کرد...

ادامه مطلب ...

خالد بن ولید و جنایاتش

در میان صحابه نماهای پیامبر مکرم اسلام(ص) ، خالد بن ولید کسی بود که در ظاهر مسلمان بود و لقب شمشیر اسلام(شمشیر خدا) به وی داده بودند،اما در عمل هیچ به یک مسلمان شبیه نبود...

رفتار وی بیشتر به سران جاهل و مشرک شباهت داشت تا به پیامبر...

 

در فتح مکه ، خالد فرماندهی ارتش هزار نفری از تیره بنی سلیم را بر عهده داشت. (واقدی در کتاب مغازی خود جلد 2 صفحه 800 و 801 و 819 لیست گردان ها و ارتش های فتح مکه را آورده است،همچنین ابن ابی الحدید در شرح نهج البلاغه جلد 17 صفحه 270 و 271 این مطلب را نقل کرده است)

 

هر چندفتح مکه با کمترین خون ریزی و درگیری انجام شد.چرا که بنای خداوند و رسولش بر این بود که مکه بدون جنگ فتح شود ، اما خالد بر خلاف فرمان رسول الله (ص) عمل کرد.

ادامه مطلب ...

BBC و Manoto ؛ یک دست و دو سایه

هوالحکیم

عصر حاضر عصر رسانه هاست،عصر جنگ نرم،عصر تسخیر قلب ها و ذهن ها ، عصر فتنه ها.........
حدود 60 سال پیش شبکه ی رادیویی بی بی سی با همکاری عناصر وطن فروش داخلی و امریکایی ها و دولت انگلیس کودتایی را به راه انداختند که موجب شد مصدق سرنگون شود. علت اینکار این بود که مصدق میلی به دموکراسی (واقعی) داشت و برای ملی شدن صنعت نفت تلاش کرده بود و منافع انگلیس و آمریکا را کاملا به خطر انداخته بود.
با آنکه بسیار عجیب است اما همان 60 سال پیش هم رادیو بی بی سی فارسی در کودتا نقشی موثر را داشت به طوری که رمز کودتا را این رادیو اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

کمک به حزب الله،بریز و بپاش یا سخاوت هدفمند

یکی از مسائلی که ضد انقلاب و مخالفان نظام خیلی روی اون مانور میدند و اون رو خیلی بزرگ و برجسته میکنند،مسئله ی کمک نظام جمهوری اسلامی به حزب الله لبنان است.

 

برای مثال میگویند که ایران مگه خودش بدبخت بیچاره نداره که به حزب الله کمک میکنه،این ها بریز بپاش نیست؟ ما توی کشور کلی بیکار و فقیر و آس و پاس داریم،چرا جای این سخاوتمندی ها یه جوانان خودمون نمیرسید؟ و در کل چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

ادامه مطلب ...

جریان انحرافی یمانی

یکى از شیوه ها و روش هاى غرب و صهیونیزم به منظور سلطه سیاسی و دینی بر کشورهای اسلامی ایجاد تفرقه و به وجود آوردن جریانات و انحرافات دینی است.در این مقاله سعی داریم که شما را با یکی از این جریانات که در عراق شکل گرفته آشنا کنیم.

چند سالی ست که فردی در عراق مدعی شده که همان یمانی موعود است،او مدعی ست که نایب و فرستاده و نیز فرزند امام زمان است که آمده تا مسلمانان را با هم متحد سازد.

او با سخنرانی ها و مکتوبات خود عده ی کثیری را پیرو خود کرده که از جمله این پیروان میتوان به عبدالله هاشم کارگردان و سازنده مستند ظهور (The Arrivales) اشاره کرد.   ادامه مطلب ...