حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

کمک به حزب الله،بریز و بپاش یا سخاوت هدفمند

یکی از مسائلی که ضد انقلاب و مخالفان نظام خیلی روی اون مانور میدند و اون رو خیلی بزرگ و برجسته میکنند،مسئله ی کمک نظام جمهوری اسلامی به حزب الله لبنان است.

 

برای مثال میگویند که ایران مگه خودش بدبخت بیچاره نداره که به حزب الله کمک میکنه،این ها بریز بپاش نیست؟ ما توی کشور کلی بیکار و فقیر و آس و پاس داریم،چرا جای این سخاوتمندی ها یه جوانان خودمون نمیرسید؟ و در کل چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

 در جواب باید گفت؛ حزب الله یک گروه چریکی شیعه ست.اگر بخواهیم از لحاظ استراتژیکی و راهبردی به اوضاع منطقه نگاه کنیم،هر کشور که بخواد در منطقه تاثیر گذار باشه و نفوذ داشته باشه باید یک عمق استراتژیک در منطقه داشته باشه،تا هم امنیت خودش رو تضمین کنه و هم دستی از دور بر تحولات منطقه داشته باشه.

و با یک نگاه اجمالی دیگر به منطقه میشه این رو هم فهمید که حزب الله عمق استراتژیک ایران ست.

 

بودن یا نبودن حزب الله در منطقه،تضعیف یا قدرتمند شدنش ارتباط مستقیم با امنیت کشور ایران دارد.

چون به نوعی حزب الله دست راست ایران در منطقه و شمشیر برنده جمهوری اسلامی زیر گلوی اسرائیل است.

 

به جرات میتوان گفت که اگر حزب الله نبود ، سال 2006 اسرائیل به جای حزب الله مستقیم با ما وارد جنگ میشد. البته جمهوری اسلامی هیچ ابایی هم از این موضوع ندارد. اما خب تامین امنیت کشور جزء وظایف اصلی مسئولین نظام است.

 

خب اصلا چرا با اسرائیل در افتادیم که الان مجبور باشیم هزینه کنیم برای تامین امنیت مون؟

باید بگم که اونی که این بازی رو شروع کرد یهود بود.مردم ما با انقلاب فقط میخواستند یک حکومت اسلامی و دینی رو روی کار بیارند و همه بکوشند تا این حکومت رو برسونند به امام زمان(عج) ، اما این وسط اسرائیل یک مانع به حساب میاد. چون در کل حب امام زمان در دلی نمیگنجه که روی جنایات اسرائیل چشماشو ببنده.علاوه بر اون صهیونیزم کاملا مخالف مهدویت است....


یهودیان صهیونیست فلسطین،قبله ی اول مسلمین،زادگاه پیامبران اوالعظم رو غصب کرده و درش تصرف کرده بدون اینکه حقی در اون داشته باشه...حدود 70 ساله که مردم مسلمان فلسطین رو قلع و قم میکنند و هیچ کشوری جز ایران اسلامی در برابر اون فریاد سر نداده.

 

ما زمانی که انقلاب کردیم یکی از اصول انقلابمون نابودی غده ی سرطانی اسرائیل و آزادی قدس بود. اصلا محاله ممکنه بشه انقلابی و شیعه بودن رو با صلح با اسرائیل یک جا جمع کرد.

 

اسرائیلی که دیگه ظلم و جنایت هاش بر همه آشکاره. کشتار مسلمانان فلسطینی و ظلم بر اون ها رو به هیچ وجه نمیشه توجیح کرد.

 

اصلا مگر میشود که مسلمان بود و در مقابل ظلم بر دیگر مسلمانان سکوت کرد؟

پیامبر اکرم(ص) میفرماید: هر کس بشنود صدای برادر مسلمان خویش را در حالی که کمک میخواهد،از ما نیست اگر به یاری اش نشتابد.

 

اما دلایل دیگر کمک به حزب الله؛

ما با تقویت حزب الله نفوذ خودمون رو در منطقه دوچندان کردیم و با نفوذ خود امنیت مون رو روی امنیت سایر کشور ها پهن و گسترده کردیم. و امروز میبینید که هر گونه حمله نظامی به ایران یا تاسیسات هسته ای داخل کشور مساوی ست با فروپاشی و گسسته شدن زنجیره امنیت منطقه.


یعنی اگه اسرائیل روزی حماقت خود رو به بالاترین حد خودش برسونه و به ایران حمله کنه،امنیت خودش(برای همیشه) مصر،ترکیه،عربستان،اردن ، قطر ، عراق ، سوریه و لبنان و ... همگی به خطر خواهند افتاد و آسیب و خسارت این رخداد تنها برای ایران و اسرائیل نخواهد بود و دامن کل منطقه رو خواهد گرفت. واین برای امریکایی که در منطقه چند پایگاه نظامی و نیز منافع بسیاری دارد مانند یک کابوس بزرگ است که اسرائیل باعث و بانی آن است.

 

اگر حزب الله و گروه های مقاومت رو تقویت نمیکردیم،ایران امروز در منطقه به این اندازه تاثیر گذار  نبود.اما امروز چه بسیار میبینید که اسرائیل برای کاهش این تاثیر گذاری و جلوگیری از هرچه بیشتر قدرتمند شدن ایران بار ها با این گروه های مقاومتی چریکی درگیر شده تا دست ایران را در منطقه کوتاه کند...

 

در شرایطی که امریکا در بسیاری از کشور های منطقه پایگاه نظامی دارد،تقویت حزب الله و قدرتمند شدن اون به کمک ایران یک نوع مقابل به مثل به حساب میاد. ما که نباید دستمون خالی باشه...

 

اما دغدغه ی ضد انقلاب این است که مگر خودمان فقیر و بیکار و... نداریم که به لبنانی ها کمک میکیند؟؟؟

اولا بودجه ای که از اون به حزب الله لبنان کمک میشه مربوط به وزارت دفاع و سپاه جمهوری اسلامی ست. بودجه ی وزارت مسکن و شهر سازی نیست،بودجه وزارت کار نیست که بخواد در اون جاها خرج بشه.

 

وزارت دفاع باید امنیت مردمش رو حفظ کنه،حالا اومده و گوشه ای از بودجه اش رو صرف کمک و تقویت گروه های چریکی حزب الله لبنان کرده...بله در کشور مشکلات اقتصادی و اجتماعی هست اما نمیشه که بودجه وزارت دفاع که باید صرف هزینه امنیت و دفاع از کشور بشه،برای بخش مسکن و اشتغال زایی و فقر زدایی و ... بشه.کشور امنیت و دفاع احتیاج داره.

 

حزب الله هم مثل ایران شیعی مذهب است،ویژگی شیعیان ظلم ستیزی و نرفتن زیر بار حرف زور است ، شرط عقل حکم میکنه که برای مبارزه با جبهه کفر و ظلم دست هم رو بگیریم و بهم یاری برسونیم.

 

زیاد هم به جو سازی رسانه های وابسته به غرب توجه نکنید. اون ها دلار میگرند که دشمنی کنند و اصول ما رو زیر سوال بردند، و کاری به حق و یاطل ندارند....


والسلام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد