حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

دشمنان جبرئیل

از جمله خصلت های یهود دشمنی و کینه شان نسبت به حضرت جبرئیل فرشته مقرب الهی ست. شاید کمی مضحک و البته باور نکردنی باشد اما عین حقیقت است.


میدانیم که یهودیان قبل از بعثت پیامبر به شمال مدینه نقل مکان کردند تا پیامبر موعود از بین آنها باشد،اما زمانی که مشخص شد خاتم انبیاء از نسل اسماعیل(ع) است نه از اسحق (ع) نژاد را بر عقیده ترجیح داده و از پذیرش حق سر باز زدند... این جماعت که به بهانه جویی معروف اند،یکی از علل این رخداد را عملکرد جبرئیل میدانند!!!


آنها میگویند: خداوند به جبرئیل فرمود که به ابراهیم بگوید: اسحق(ع) را قربانی کن تا نسل وی گسترش یابد و پیامبر موعود از نسل اسحق(ع) زاده شود اما جبرئیل خیانت کرده و به ابراهیم گفت که اسماعیل را قربانی کن!!!!

فخر رازی در تفسیر خود مینویسد: جامعه ی یهود،جبرئیل را فرشته ی عذاب مینامند و درباره او میگویند: خدا به او دستور داده بود که نبوت را در سلسله فرزندان اسرائیل قرار دهد اما وی آن را به فرزندان اسماعیل داد! اتهام جبرئیل به خیانت مربوط به گروه یهود است که او را به خیانت در عوض کردن محل نبوت متهم کرده و به عللی او را دشمن میشمرند.


(تفسیر کبیر فخر رازی ، جلد 3 ، ص 195)

 

از دیگر سخنانی که یهودیان علیه جبرئیل میزنند این است که میگویند: جبرئیل دستورات مشکل مانند جهاد و جنگ و سختی را می آورد اما میکائیل دستورات ساده و راحت مانند صلح و آسایش و برکت و بخور بخور و ...

ناگفته پیداست که چنین مطالبی صرفا یک بهانه بوده و کذب محض ست،چرا که اصلا جبرئیل از خودش حرف نمیزد و تنها وحی را به پیامبران نازل میکرد...


در تفسیر نمونه ذیل آیه 97 بقره به این موضوع اشاره شده که:

یهود علت عدم پذیرش و ایمان به پیامبر اسلام(ع) را این طور بیان میکنند که چون فرشته وحی پیامبر اسلام(ص) جبرئیل بوده است پس به اسلام ایمان نمی آوریم و اگر فرشته وحی میکائیل می بود حتما مومن به نبوت محمد(ص) میشدیم!!!

 

جالب است بدانید همین موضوع به شیعیان نیز نسبت داده میشود ، وهابیون که بعید میدانم جز مرگ انتحاری و منفجر شدن ، نوع دیگری از مرگ را بپسندند (!!!)  شیعه را به این مطلب متهم میکنند که در پایان نماز شان 3 بار میگویند " خان الامین " !! در حالی که این موضوع دروغ محض و ساخته و پرداخته مغز پوچ مفتی های نفتی وهابی ست. اگر شما یک شیعه را یافتید که در پایان نماز سه بار بگوید خان الامین ، من همین الان وهابی میشوم...

علمای پرفسور وهابی میگویند: شیعه معتقد است که علی(ع) باید به نبوت میرسیده نه محمد(ص) ، به همین دلیل در پایان نمازشان سه بار دست هایشان را بلند کرده و میگویند: خان الامین ، یعنی امین خیانت کرد( منظور از امین جبرئیل است) ، یعنی فرشته وحی مامور بوده وحی را به علی بدهد اما خیانت کرد و به محمد(ص) داد!!!!

البته از وهابی های کوته فکر و توهمی بیش از این انتظاری نداریم،بگذارید خوش باشند.

 

یهود از آن زمان تا کنون بیکار ننشسته و همواره چهره جبرئیل را تخریب کرده است،یهودیان که امروزه بیش از 90 درصد رسانه های جهان را تحت اختیار دارند بار ها در فیلم های هالییودی جبرئیل را تخریب کرده و از وی نماد خیانت ، خشونت ، حماقت و پلیدی را تداعی کرده اند، آنها اهداف دیگری را از این کار دارند که مهم ترین آن ، عوض کردن چهره جبرئیل از فرشته ی وحی اسلام و نازل کننده قرآن به فرشته ای خائن و پلید و جنایت کار و ... که تداعی این مطالب را میتوانید در فیلم هایی نظیر کنستانتین و لژیون و سریال هایی نظیر سوپر نچرال مشاهده کنید.




کاور فیلم لژیون
(در این فیلم جبرئیل با زنی زنا کرده و سپس به جنایات و خطا های دیگری
 دست میزند ولی میکائیل از طرف خداوند مامور میشود که جلوی او را بگیرد)





(صحنه ای از فیلم کنستانتین ، در این فیلم جبرئیل یک زن است و در برابر ابلیس قدرتی ندارد)



واقعا چه قدر احمقانه و خنده دار است که جماعتی با جبرئیل(ع) دشمنی کنند!!!


و اکنون کلام حق را میشنویم:


قُلْ مَن کَانَ عَدُوًّا لِّجِبْرِیلَ فَإِنَّهُ نَزَّلَهُ عَلَى قَلْبِکَ بِإِذْنِ اللّهِ مُصَدِّقًا لِّمَا بَیْنَ یَدَیْهِ وَهُدًى وَبُشْرَى لِلْمُؤْمِنِینَ


بگو کسى که دشمن جبرئیل است [در واقع دشمن خداست] چرا که او به فرمان خدا قرآن را بر قلبت نازل کرده

است در حالى که مؤید [کتابهاى آسمانى] پیش از آن و هدایت و بشارتى براى مؤمنان است ( بقره 97)


مَن کَانَ عَدُوًّا لِّلّهِ وَمَلآئِکَتِهِ وَرُسُلِهِ وَجِبْرِیلَ وَمِیکَالَ فَإِنَّ اللّهَ عَدُوٌّ لِّلْکَافِرِینَ


هر که دشمن خدا و فرشتگان و فرستادگان او و جبرئیل و میکائیل است [بداند که] خدا یقینا دشمن کافران است ( بقره 98)

 

 والسلام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد