حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حضرت یحیی از حسین(ع) میگوید

از جمله شواهد حقانیت تشیع اشاره مستقیم به اهل بیت(ع) در کتب عهدین میباشد.

در این پست به به اشاره به سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام در کتاب انجیل متی میپردازیم.

تا کنون حدود 120 انجیل پیدا شده که هیچ کدام انجیل اصلی نمیباشد،اناجیل چهارگانه طبق نظر بزرگان مسیحی نزدیک ترین اناجیل به انجیل مسیح میباشند.

نکته ای که قابل اهمیت است این است که این کتب با وجود تحریف های بسیار باز هم از گفتن حق بازنماندند و به نوعی سند حقانیت اسلام وتشیع بودند و هستند.

یکی از این اسناد اشاره دارد به سخن حضرت یحیی در مورد امام حسین(ع)

قبل از ارائه سند،لازم است یاد آور شوم که حضرت یحیی(ع) مانند سالار شهیدان سرش را از بدنش جا کردند و در طلا گذاشته و نزد پادشاه وقت بردند.

فایل صوتی زیر را گوش دهید:

 

لینک دانلود (حجم 577 کیلو بایت)


آیه قرآن در مورد حضرت یحیی(ع):


فَنَادَتْهُ الْمَلآئِکَةُ وَهُوَ قَائِمٌ یُصَلِّی فِی الْمِحْرَابِ أَنَّ اللّهَ یُبَشِّرُکَ بِیَحْیَى مُصَدِّقًا بِکَلِمَةٍ مِّنَ اللّهِ وَسَیِّدًا وَحَصُورًا وَنَبِیًّا مِّنَ الصَّالِحِینَ ﴿ آل عمران ۳۹

پس در حالى که وى ایستاده [و] در محراب [خود] دعا مى‏کرد فرشتگان او را ندا در دادند که خداوند تو را به [ولادت] یحیى که تصدیق کننده [حقانیت] کلمة الله است و بزرگوار و خویشتندار و پیامبرى از شایستگان است مژده مى‏دهد.
﴿ آل عمران ۳۹﴾


دوستانی که مقاله " راز های قرآن بخش اول " رو خوندند میدونند که منظور از "کلمات الله" در قرآن چیست.
سند انجیل:(این سند تحریف شده است)



همانطور که مستحضرید کتب مسیحیان و یهودیان تحریف شده،روند تحریف هم بدین شکل است که اصل متن این کتب زبان سوری آرامی ، سوریانی ، آرامی و عبری ست اما هرکدام از این ها ابتدا به یونانی ترجمه شده سپس از یونانی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی...در واقع جز رجوع به متن اصلی که هم اکنون تنها عبری آن در دسترس است از متن ترجمه ای دیگری نمیتوان حق مطلب را دریافت...خودتان هم که میدانید یک کلمه اگر 5 ، 4 بار ترجمه شود به چه طرز فاجعه انگیزی معنی آن تعغییر میکند...

منتظر مقالات بعدی استدلال نامه باشید.

والسلام/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد