حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

حقیقت نامه

حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند (ضرب المثل اسپانیائی)

BBC و Manoto ؛ یک دست و دو سایه

هوالحکیم

عصر حاضر عصر رسانه هاست،عصر جنگ نرم،عصر تسخیر قلب ها و ذهن ها ، عصر فتنه ها.........
حدود 60 سال پیش شبکه ی رادیویی بی بی سی با همکاری عناصر وطن فروش داخلی و امریکایی ها و دولت انگلیس کودتایی را به راه انداختند که موجب شد مصدق سرنگون شود. علت اینکار این بود که مصدق میلی به دموکراسی (واقعی) داشت و برای ملی شدن صنعت نفت تلاش کرده بود و منافع انگلیس و آمریکا را کاملا به خطر انداخته بود.
با آنکه بسیار عجیب است اما همان 60 سال پیش هم رادیو بی بی سی فارسی در کودتا نقشی موثر را داشت به طوری که رمز کودتا را این رادیو اعلام کرد.

گذشت تا سال 1388 که مصادف بود با انتخابات جنجالی ایران و دست هویدای امریکا و انگلیس و اسرائیل در آشوب های آن روز ها...

دولت انگلیس شبکه ی تلوزیونی بی بی سی فارسی را با بودجه دولتی راه اندازی کرد،با آنکه بی بی سی انگلیسی توسط مالیات شهروندان انگلیسی تامین میشد.
آن زمان برای تاسیس این شبکه بهترین موقع بود،چرا که دولت انگلیس میتوانست با تجربه ای که در کودتای 28 مرداد داشت ، نقشی موثر تر در دامن زدن به آشوب های سال 88 را ایفا کند.


بی بی سی فارسی و من و تو که دو شبکه ی دولتی هستند و توسط بهاییان اداره میشود همواره با برنامه ها و روش های گوناگون سعی در منحرف کردن مردم عزیز ایران دارند و هموراه کسانی را به اسم کارشناس و متخصص به استدیو هایشان دعوت میکنند تا هویت ملی ایران، هویت دینی و فرهنگی ایران و مسائل سیاسی ایران را به چالش بکشند و عده ای را همراه با افکار شیطانی شان کنند .

در این میان برایشان تفاوتی ندارد که از چه کسی در این مسیر حمایت کنند و چه کسی را تخریب کنند، از نتانیاهو کودک کش حمایت میکنند چون منافع صهیونیزم در آن است، از شاهین نجفی هم حمایت میکنند چون منافع صهیونیزم در آن است....آن ها دلشان به حال ایرانی مسلمان نمیسوزد... آنان بهایی اند ، اسلام را نابود شده و مسلمانان را ذلیل شده میخواهند.

سیاست شبکه ی بی بی سی و شبکه ی من و تو کاملا در راستای هم هست و هر دو سر در آخور یک جریان دارند،لذا تعجب بر انگیز نیست اگر در هر دو شبکه از یک دسته افراد برای پیش برد اهداف شیطانی استفاده شود!

کلیپ زیر مبین همه چیز است:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد